Jodå...

Tråkig kväll, inga ungdomar hemma, vad göra? Jo, jag kom ju på att jag skulle kunna ordna en firmafest. Det blir ju inte så ofta....

Tände lite ljus....mysigt....

                          

Lite god mat att bjuda på. Jag snodde ihop en köttfärspaj!

                          
                           Observera silikon-grytvanten, mycket bra!

Till pajen tänkte jag bjuda på ett gott vin....

                          
                           Foot of Africa blir bra...eller "Negerfoten" som en god vän sa en gång....

Ja men då var väl allt i sin ordning då.....

                           
                           -Ja men skål på mig då Annika!

-Vad gott det var...tänkte att lite musik skulle lätta upp stämningen....

                          
                           ...min tung-gung lista på spotify blir bra!

Nån efterrätt hade jag ju inte...så jag får väl mingla vidare med mitt vinglas!

Det här var ju riktigt trevligt, måste göras om! Fast man kan ju slå samman festen med nån annan firma kanske...eller vänner...eller grannar.....
                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Det verkar ha varit en "städad" firmafest i alla fall!

Jag gillar din blogg! Trevlig helg på dig!

// Maggan =)

2010-09-10 @ 22:34:21
Postat av: Annika

Ja det var lugnt, inga bråk uppstod! Haha Hoppas du mår bättre Maggan. Kram Annika

2010-09-10 @ 23:00:56
Postat av: Pernillal

Din arbetsgivare verkar generös! Ska visssa detta inlägga för min chef, och hoppas de kan ta lärdom!

2010-09-11 @ 11:03:33
Postat av: Anonym

Jo tack, mår lite bättre! Men det är lite upp och ner. Igår va det skruttigt, massa ont i armen. Men det blir väl bättre. Vilar & vilar! Och har nyss orkat gå en lite längre promenad med Malin och vovven! Sen är det perfekt nöje att kika runt på fb och läsa bra bloggar som din!

Kram tillbaks / Maggan

2010-09-11 @ 15:47:01
Postat av: Anonym

Jo tack, lite bättre. Men det är upp och ner. Hade jätteont i armen igår. Lite mindre idag. Har nyss orkat gå en lite längre promenad med Malin och vovven. Skönt!

Men försöker vila & vila så mycket det går och då är det perfekt nöja att spana runt på fb och läsa bra bloggar som din!

Trevlig helg och kram tillbaks! / Maggan

2010-09-11 @ 16:17:24
Postat av: marie-anne

ha ha ha jag tror jag känner den där vännen som myntade utrycket negerfoten, ganska bra tillockmed. vi skulle ju kunna slå ihop våra firmafester,då blir vi iallafall 3 st om J får ta med sig respektive. Du är rolig du Annika, skratta så jag fick ont i magen....

2010-09-13 @ 14:38:43
Postat av: Annika

Bra där, Marie-Anne! Absolut slår vi ihop firmafesterna, hahaha, Ganska snart tycker jag:)

2010-09-13 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0