Stadsresa

Dagen idag har Madde och jag spenderat i Uppsala. Vi åkte först till Ikea, för Madde skulle köpa två hyllor, och det gjorde hon oxå. Jag köpte gardiner till vardagsrummet och ljuslyktor, så nu är det såå mysigt och ombonat där!

                 
                  Dålig bildkvalite men ni anar mysfaktorn?

På Ikea säljer de billiga små gosedjur. Vi tänkte att Kottan som alltid bär på grejer skulle få en liten råtta. Endast nio kronor! Det var bara det att när hon släppte den ifrån sig, var Lovis framme och norpade den. Den lilla terriern skulle ju bara döda råttan....

                 
                 
                  
                   Otroligt nog är den hel fortfarande!

Ja och så hade de ju julpyntat på det stora möbelvaruhuset med:

                 
                 
                  Jag köpte iaf två rullar julpapper, gäller att va förberedd!

Efter stopp på diverse butiker i stan åkte vi hemåt i Maddes lilla Nissan. Jag skulle ta kort på en massa flyttfåglar i luften , men de syns knappt...fast bilden blev ju rätt vacker ändå......

                  

Nu återstår resten av lördagskvällen....ett glas vin i soffan lockar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0