Städ- och tvätttips del 1

Fredag=städdag. Nu jäklar, ska här röjas! Jag har efter en väldigt lugn och seg morgon, äntligen kommit igång. Jag har slängt i en maskin tvätt, och börjat med både det ena och det andra. Mitt stora mål för dagen är att åka till Gatmot med lite större sopor....

Här kommer mitt första tips för dagen....som har med tvätt att göra...Jag har snott det rakt av från en kompis ;)


    
    Man viker handdukarna och sen sätter man sig på dem "snabbmangling" kallas det!

Nej nu ska jag fortsätta!


Kommentarer
Postat av: marie-anne

ja men visst funkar det bra. o så kan man sortera dom efter färg. Ha ha ha

2010-10-25 @ 13:07:26
Postat av: marie-anne

Ja men visst funkar det bra! O så kan man sortera dom efter färg med. Ha ha ha

2010-10-25 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0