Onsdag 6 oktober

Dålig uppdatering...men har inget att berätta känns det som. Dagarna bara går. Man jobbar, lagar mat, går på hundpromenad och sen hamnar man vid datorn eller teven innan läggdags.

Fick idag höra att det är julmarknad i Österby i helgen. REDAN!!?? 

 
Apropå jul ska jag hämta ut årets glögg den här veckan. Jag har ju förbokat två flaskor! Så i helgen blir det glöggprovning med mina goda grannar :)


                                   
 
Kanhända det blir en liten försmak redan på fredag.....

En sånt tråkigt inlägg...jag får bjuda på lite ordvitsar ist:

-Hörru, vilken smart anka du har!
-Jag vet, det är en doktorand!


-Vad sa hingsten, då han blivit kastrerad?
-Va' lack, jag blir!



-Vet ni i vilket land som dom hör sämst?
-Sau du arabien?








Kommentarer
Postat av: anna

försmak på fredag....gillas skarpt:)

2010-10-06 @ 23:00:04
Postat av: Pelle

Varför får inte min katt ligga när systemets katalog..

2010-10-07 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0