Haak's

Igår var det åter dags för oss att besöka Flustret. Likt en bisvärm drogs vi dit..... Haak's stod för underhållningen, och då blir det alltid drag! Vi dansade och skrålade så vi var svettiga och hesa!

                      
                       Snacka om spelglädje!

Vi samlades ju ett gäng hemma hos mig före för att käka tacos. Försökte röja undan lite innan vi gick till tåget... När vi sen kom hem vid tvåtiden var vi ju bara tvungna att smaka "årets" glögg!! Madde och Sofie dök upp precis när mina gäster bröt upp. De var lite hungriga så då åkte tacosfaten fram igen, och jag gick ut och hämtade UNT, som precis hade hamnat i lådan.

I morse var det däremot ingen vidare trevlig syn som mötte mig:

                       
                        Bara att kavla upp ärmarna...eller...nej jag tog det lugnt ett tag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0