Torsdag

Ännu en dag till ända...Ännu en dag med värk i min ända... Haha..min ryggvärk har förflyttat sig till nedre delen av ländryggen,  och det är inte skönt....Har gått på värktabletter hela dan, men de hjälper föga...

Tog mig iaf ut på morgonpromenad med Monika och Lizzie. Träffade på en nio-veckors hundvalp, vid namn Milou.. 

                           
                            Grymt söt! En riktig fyrvägskorsning (bl.a Stövare, Beagle, Drever...)

Hade en rätt lugn dag på jobbet, och fick till en lång lunch. Anna kikade över på lite kaffe...

På em fick jag en enormt fin bukett vitsippor av en snäll kund:

                            

Vi skulle som sagt repa även ikväll, så Madde och Niklas lovade att göra mat idag med.Supersnällt!! Tyvärr hann jag inte käka innan repet men de sparade en portion....

De fick för sig att baka chokladmaränger oxå...efter ett recept i Leilas bok...Svårt, trodde jag, men guud så fina och goda (söta) de blev!

                            
                            Ser inte ett dugg smarriga ut va?

                            
                            Mmmm.....

Nu ska jag logga ut...imorrn far vi till Uppsala och shoppar och käkar....

Kommentarer
Postat av: anna

ser ju ut som riktiga "bagerimaränger":)

2010-05-07 @ 07:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0