Torsdag 20 maj

Ännu en arbetsvecka avklarad! Ruskigt vad det går undan.

Varför stressar man så hemskt just den här tiden på året? Man hinner ju inte njuta av allt det vackra ute. Och vilket väder vi har! Idag har det varit riktigt hett har jag förstått...själv har jag stått i min källare hela dan...

Nej, om man kunde stanna upp och leva bara för stunden. Inte tänka på morgondagens, eller nästa veckas göromål och arbete...

                           

Jag känner mig skitstressad just nu...precis så här var det förra året med, och då drog jag på mig världens förkylning mitt i alltihopa. Får försöka sakta ner...åtminstone i hjärnan, för det är där stressen sitter...

Iaf har Alex och jag varit över till Anna och lånat hennes gräsklippare. Jag har repat nu på kvällen, så jag får försöka dra igång den i morrn...Känns som om lie vore ett bättre alternativ..rena ängen utanför!

Vad ska jag göra nu då? klockan är halvtio..hmm...städa..hänga tvätt om ett tag...skriva handlingslista till i morrn...betala räkningar...byta sängkläder...göra rent dusch-hörnan...eller...bara vara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0