Stress...

Usch vad jag känner mig stressad och trött... Har tusen saker i skallen som far runt! Jag försöker iaf att beta av en och en. Jobbade till 18.40, åkte direkt till Ica och irrade runt där ett tag. hem och slängde i mig lite ostkaka till middag.

Alex har stannat hemma idag p.g.a halsont, så han har legat som ett stök på soffan mest hela dan..

Drog igång ett litet bak vid halvåtta tiden....

                           
                            Småfrallor som kan tänkas passa på buffe´bordet på fredag...

Samtidigt slängde jag köksmattorna i tvättmaskinen, torkade ett fönster, torkade av kyl,frys och ugn, dammsög nedervåningen och torkade golven...Jo just ja..jag slog in lite paket...

Börjar känna av halsen jag med...Inte bra!! Det går ju inte, har inte tid med sånt skit med!

Igår kväll surfade jag som vanligt runt på spotify och hittade den här gamla godingen:


                       
                   Secret service med Cry softly... en riktig "tryckare"

När man som jag har en Iphone kan man inte ta vilken låt som helst och göra till ringsignal... Det måste vara 30-sekunders bitar av en låt. Så man måste "klippa" till dom i ett speciellt program. Men det finns en sida på nätet som fixar det, men tyvärr finns inte alla låtar där. Iaf har jag bytt både ringsignal och väckningssignal. 

När jag ska vakna vill jag helst göra det till nån lugn och stillsam låt, så det fick bli en 30-sekundare av den här:  

                                       
Tyvärr var det inte tillåtet att kopiera den riktiga videon, men det är ju lyssna man ska göra! Förresten är det en underbar text, så passa på att läsa den! Känns lite som jag faktiskt.... 

Ny dag i morgon, nya prövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0