Söndag fm

Skön morgon, klev upp efter nio, då Lovis ville ut. Åt frukost och fick ett ryck och bakade chokladrutor....

Gårdagen var mycket slapp...Klippte och färgade Maddes hår....sen satte jag i hennes löshår. det gick mycket bättre än jag trodde. Hon blev skitsnygg! Lite avis, jag dårå....

Niklas undrade om han kunde få göra sin beryktade kycklinggryta....Självklart fick han det!!

Alex spenderade hela dagen i garaget med sin far.

På em kollade vi på Kvarteret skatan's show. Den gick ju härom veckan på tv, men då missade jag den. Nu kopplade vi Maddes laptop till tv'n så nu har vi sett den, och den var skitbra!

Niklas kycklinggryta var supergod...tyvärr är receptet hemligt, så jag får väl bjuda hit honom nästa gång jag vill äta den..hahaha

Ja..vad gjorde jag sen då?   Jo..jag halvslumrade framför teven med ett glas rödvin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0