Helg igen...

Torsdag...sista arbetsdan för veckan... Ja, arbete av annat slag har jag ju... Nu börjar det riktiga jobbet... att städa och laga mat till Maddes kalas.

Stressade som en gnu för att hinna till repet ikväll. Det var ju vår chans att en sista gång gå igenom spellistan. Jag t.o.m ringde in en kund lite tidigare... Hann inte äta, utan kastade mig i bilen direkt. Tyvärr blev det inget "riktigt" rep, då Erik satt fast på akuten. Vi plöjde igenom några låtar, men gav upp vid halv-åtta. Nu tror jag att vi grejar det ändå, huvudsaken alla är friska och krya.

Ja, sen så började jag med att göra en ört- och limepasta. Den blir godare om den får stå över natten. Tänkte förbereda lite andra grejer, men såg att det fattades en del ingredienser. Blir ett besök på Ica i morrn bitti!

Måste köpa lite vin oxå, och det kan ju Madde passande nog göra i morrn...

Fattar inte att hon redan fyller tjugo!!? 

                               

                               

                               

                               

                                 Hela livet framför sig... 




                                
                               

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder,känns som om det var igår ju,man kan undra vart 20 år har tagit vägen,blir lite sentimental....

2010-05-28 @ 00:30:18
Postat av: Annika

Jaa...jag blev faktiskt lite tårögd när jag valde bilder :)

2010-05-28 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0