Blommor...

Idag på fm åkte jag, Madde, Anna och Linnea till Tierp för att uträtta lite ärenden. Vi åkte först till "Potatis-Lasse", som säljer plantor i massor. Det var första gången jag var där, och det var otroligt stort och miljoner blomplantor. Inte så dyrt heller. Jag drabbades av beslutsångest, och det var väl kanske tur det, annars har man väl ruinerat sig...
 

                                         
 
                                        
                                         Fina färger...

Jag köpte litgrann iaf...man kan ju åka dit igen om ett tag....

                                        

                                        
                                         Jag tycker det är fint med prydnadsgräs....

Nu så har jag duschat, och ska fixa mig inför kvällens äventyr. Helt plötsligt har jag fått en chaufför, som kör mig till Boholmen....Alex hade inget emot att köra sa han...Tror jag det, när körkortet är dagsfärskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0