4 maj

Fick ett sms mitt på dan...från Madde...-Vi kommer hem idag, ska bara städa och packa!

Så ikväll strax före åtta kom Madde och Niklas hem hit....med all packning...Det ser ut som om en smärre jordbävning ägt rum i Maddes rum just nu...

Annars har jag haft fullt upp på jobbet i dag. Började känna av nån skum värk i ena sidan av ryggen, förmodligen yrkesrelaterad. Blev bara värre o värre, värken kröp ner i benet oxå, tog två alvedon nu på kvällen, hoppas det är bättre i morrn, för då har jag knökfullt igen.

Vi har bestämt att vi ska repa i morgon och på torsdag, den här veckan. KUL!

Nu ska jag ta och knyta mig....eller sträcka ut mig kanske.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0