Nattsudd...

Klockan är nu 00.29 och jag är hemma igen efter ett besök hos Anna. Madde har ju tjejkompisar här hemma, och jag kände att de kan få vara ifred ett tag. Alex gick iväg till en kompis. Nu skulle ju Anna börja jobba halvåtta i morrn bitti, men vi hann dela på en flaska vin och äta ljuvligt god ost.....

Jag kom hem för en stund sen och började röja på bordet och fylla diskmaskinen. Då dök det upp några killkompisar till tjejerna, så nu är det pratigt och stojigt här hemma!

Alex har kommit hem och stängt in sig på sitt rum, och jag funderar på att göra detsamma....Blir nog liiite svårt att sova  p.g.a ljudnivån på stereon, men det gör inget. Jag står ut med det, kul för dom att träffas!

Så nu loggar jag ut och kryper till kojs. GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0