Lat fredag...

Usch, idag har jag inte gjort många knop. Sov till åtta kanske, sen tvingade jag mig själv att röja lite...slänga in tvätt och dammsuga... Bakade en sockerkaka oxå men det är tråkigt att fika själv, så den stod orörd tills nyss, när Alex kom hem....

Inte förrän efter fem tog jag mig i kragen och åkte till Tierp för att "banka" och handla... Anna följde med som sällskap. Vi slank in på Lidl.

Nu börjar man ledsna på allt tjat om Victoria och Daniel, stackars människor. På Lidl kunde man köpa klippdockor som föreställde de blivande makarna.... Ja, kanske nån snuskgubbe som vill klä av Victoria är intresserad.

                                

Kvällen blir lugn, ska nog hälla upp ett glas vin och sätta mig i soffan. I morrn blir det nya äventyr, med Pernilla i stan... Hoppas vädret blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0