Bal...

Torsdag och arbetsveckan är över....

Den här veckan har det varit bal för eleverna i nian. Örbyhus-eleverna igår och tierparna idag. Jag hade två håruppsättningar igår och en idag.

Jag kommer ihåg när mina barn hade bal..gud så fina alla ungdomar var. Killarna i kostym, och tjejerna i långklänningar.

Nu har inte jag frågat om lov, att lägga ut bilderna, men jag nämner inga namn....


Lockigt med strassdekorationer i...


Lite mer "filmstjärne-svall"....Tyvärr ser man inte helheten...

Dagens uppsättning glömde jag att fota, men hennes mamma har lovat att maila nån bild.

Efter jobbet nu på kvällen gick jag ner till IP och kollade på en fotbollsmatch. Det var TÖFF mot Tierp, pojkar -97 och -98.... Kände föräldrar och barn i båda lagen, så slutresultatet 5-5 var alldeles rättvist tyckte jag.

Hade hundarna med mig och de var förvånansvärt lugna...Lovis har ju lite dåligt tålamod, så hon småpep och gnällde lite...

I morrn är jag ledig, låter dessvärre som om det ska bli rikligt med regn, så man får väl göra nån inomhus-syssla ist.

Eller spela lite kanske...jag har kommit in i ett riktigt spelsug nu. Övar och övar...speciellt en ny krånglig låt, som jag bara gett mig fan på att klara...vi får väl se hur det går....

Madde har fått nya arbetsuppgifter på sitt jobb i Mariefred. Hon huserar numer i glassbaren! Mums, måste dit och prova....


Kommentarer
Postat av: Madde

Kom hit och hälsa på !

2010-06-11 @ 09:52:25
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0