6 Juni

Sveriges nationaldag idag... Har inte märkt nåt av det, förutom att det inte kom nån tidning imorse.

Jaha, och snart är den här helgen över oxå... Vad har jag gjort då?

I fredags tog jag med mig mamma och åkte till Gävle. Börje min revisor skulle ju deklarera åt mig. Nu kan jag nog pusta ut, för han har inte ringt, och då har han nog fått allt att stämma. Skönt!

Igår lördag, var det väldigt fint väder. Jag såpade mitt trädäck. Nu är det sammetslent att gå på!

                         

Alex o jag blev sugna på att grilla. Jag hade köpt storpack med färdigmarinerad fläskkarre´, så jag hörde med Anna, om inte hon ville komma hit. Och det ville hon. Hon tog med lite plockmat, så det blev en riktig brakmiddag.

                         

                         

Det var ju dans vid Ottarsborg på kvällen, och vi sa att vi inte skulle dit.....Men hur det var, efter lite vin, så hamna vi där ändå! Smidigt när man har en 18-åring med körkort hemma.

Det är ju ganska många raggare, på den där 60-talskvällen....

                          
                           Anna provsitter en Mustang...

Ja men det var ju lite roligt iaf...även om jag inte är så dansant. Vi kom dit ganska sent, precis i slutet av Svenne Rubins uppträdande. Träffade en del bekanta, och vips var klockan stängningsdags! Alex gled in på parkeringen och körde galant hem oss.

Idag har jag haft lite ont i huvudet, hmm...blev det så mycket vin?

Har legat i solen och läst fram till två-tiden, då träffades vi i bandet för att bära upp saker i replokalen. Nu är jag hemma, har ätit och ska väl ta det lugnt resten av kvällen. Det var väl det hela i sammanfattning!

Kommentarer
Postat av: Madde

Blev väl för myclet BRAKÖL för er

2010-06-06 @ 17:46:19
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha...nja snarare BRAKVIN....men det skiter man väl i!

2010-06-06 @ 21:15:02
Postat av: anna

jaa va f-n gör de om hundra år??

2010-06-07 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0