Godmiddag!

Klockan närmar sig halv-fem...och nu börjar jag känna mig som folk igen. Gårdagskvällen var mycket trevlig. Jag tog tåget till stan 15.15 och sen buss till Pernilla. Vi förvärmde med lite vin och tilltugg. Sen vid 18-tiden knallade vi bort till Madde...det tog väl nån kvart att gå. Där var också Inger, och vi bjöds på mycket god mat och dryck. Sen beställde vi taxi och åkte till Flustret, men det var ett riktigt bottennapp. Har väl aldrig varit så lite folk där. Så vi drog vidare till O'Connors. 

                                 

Det slutade med att jag tog tåget hem kl. 01.19...Men vi fyra hade iaf skitkul!

Hemma hos Pernilla hänger en tavla i sovrummet...

                                 
                                 Om man tittar noga så har kvinnan inga ögon.....bara en mun. 

Det lustiga är att tavlan har ett namn, som konstnären skrivit på baksidan.....

                                
                                 Hahaha....."Karin utan glasögon".....!? Inte "utan ögon" lr "utan kläder".

Usch...ikväll börjar melodifestivalen...jag har ju inget för mig, så det finns ju risk för att man hamnar i soffan och glor på eländet!

Känner lite hungerkänslor just nu, skulle vilja ha en flottig pizza, men vet inte om jag orkar åka till pizzerian.

Jo jag gör nog det...

                                            
"Skriv små lappar, där ska stå, var du är och när du var där du var, just då. Då kan du kika på den senaste lappen, för att se var du var senast, om du inte vet vad du gjort av dig...."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar om denna Karin finns någonstans i nord uppland, hon är nog lätt att känna igen i sådana! fall!

2010-02-07 @ 15:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0