Fredag

Vaknade som vanligt vid halvsju...vred på teven och hann se de svenska herrarna spöa Kina i curling.


Låg o drog mig ett tag, snön yrde ute. Gick ut  och rastade hundarna vid halvtio. Vid halvelva kom Anna och hämtade mig för vidare färd mot Tierp. Uträttade lite bank- och systemärenden och sen handlade vi lite på Lidl.
På vägen hem ringde Alex o sa att tåget från Uppsala var inställt, så han tänkte ta en buss till Österby istället...


Jag hann iaf med att dricka kaffe hos Anna innan jag var tvungen att leka taxi.


Nu har jag marinerat vildsvinsköttet som vi ska grilla ikväll hos Johan o Marie-anne... Börjar bli en vana att vara hos dom... Anna ska oxå med , så då får vi sällskap hem i natt när vi ska hem!

                         

Bara det inte blir snöstorm...kan bli svårt att få fyr i grillen då....

Nej ska man ta en liten power-nap kanske, så här på em....känner att det skulle va skönt att slumra på soffan en stund innan jag ska göra mig i ordning för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0