Mmmm...paj!

Har precis kommit hem från Birgitta...Guuud vilka goda pajer hon gjort! Vi åt så vi storkna'....Några glas vin och en Smirnoff Ice satt fint!!

               

Fredagssammanfattning: Vaknade vid åtta, kanske...såsade omkring i pyjamas ett tag...sen åkte jag och träffade Susanne vid deras kommande boende....riktigt fina lägenheter! Därefter följde hon med mig till Tierp för jag skulle behöva köpa ny kyl&frys....Men jag hittade inga lämpliga...

Min förkylning sitter fortfarande i så jag har inte den rätta orken...Försökte städa lite när jag kom hem men det gick sådär....

Iaf fick jag hjälp med stoppet i avloppet i köket...Exet kom med rensband, och det gjorde susen! Fy satan vad det luktade...

Om man tänker rent symboliskt....hmm...kanske mitt liv oxå har drabbats av ett äckligt stopp...hmm..det kanske släpper nu.....hoppas!!!

I morgon har Alex match...nu är han inte i toppform...han har oxå drabbats av förkylning, så vi får väl se om han orkar spela....

             
              -Gå och lägg dig!!!!!

Just ja!!! Fuglesangs-pojken kom ju inte ner i natt...nytt försök denna natt...."-Vatten på landningsbanan" -Hårda vindar" Men va f-n hoppa fallskärm då!! .....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0