nattpass

Ja nu är klockan snart midnatt det är fredag och jag borde gå i säng. Det är bara det att jag har svårt att sova för tillfället.Jag har en inre stress som jag egentligen inte förstår mig på, men tankarna far huller om buller när jag försöker sova. Några stora hinder i min väg har jag avverkat idag, men då uppstår bara nya.... Idag har Krister från färghandeln varit här och synat husfasaden. Inte helt utdömd, men närapå. Det kommer att krävas en hel del arbete för att få det fint. Men vad har jag att välja på! Det är bara att ta tjuren vid hornen!

                 

Nästa ångestgrej var min bokföring. Måste lämna in den till revisorn i veckan för bokslut och deklaration. Men den blev jag klar med, så när som på en del utskrifter (somjagintekangöraförattminskrivareintegåratthämtaut!!!!!!) Det ordnar sig nog med det också

                .

Vidare har jag varit till soptippen med mamma. Bilen var full med sopor, men det finns åtskilligt kvar här hemma. Ja vi åkte bara en vända dit, få se om vi kan hålla löftet om att åka lite oftare.

Det bästa idag var nog att ungarnas farmor bjöd hem oss på mat. Grillat kött och potatisgratäng, inte illa.

På kvällen följde jag med Madde ner till IP för att titta på damlagets match mot Upplands/Ekeby. Jag hade Lovis med mig och hon skötte sig riktigt bra. Det blev väldigt kallt när solen gick ned bakom träden, så jag gick därifrån i halvlek. Tyvärr fick TÖFF-tjejerna stryk med 8-1.....

Jaha, nu slog klockan tolv,jag kanske skulle ta och ge mig. Vi repar ju kl nio i morgonbitti. Sonen är  ute och drar på samhället, och så länge han är ute kommer jag iallafall inte att kunna somna. Men man kan ju alltid räkna får....

                
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0