kvällsrapport

Ja då var fredagen strax slut. Idag har jag varit till Uppsala. Madde skulle in till skolan och göra ett svenska-prov vid halvelva. Först åkte vi till en grossist där jag handlade en del varor,sen skjutsade jag Madde till skolan. Under tiden hon skrev provet åkte jag till Plantagen och köpte lite plantor. Sen hämtade jag Madde och det var då vi skulle göra det som jag huvudsakligen åkte in till stan för,nämligen hämta min skrivare på PC-city. Men se det var tji! För det första hade butiken upphört! men alla garantiärenden låg nu hos Elgiganten. När vi kom dit fick vi vänta och vänta, till slut kom killen och sa att PC-citys "servrar" inte stämde med deras, så nån skrivare kunde inte lämnas ut!!....

                   
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Varför krånglar allt runt omkring mig just nu? Är det inte bredbandet så är det telefonen eller skrivaren! Vad kommer härnäst?

Jaja! Vad gör man? Inte mycket. Vi hade iaf en trevlig dag med lunch på IKEA och lite annan shopping. Hämtade upp Alex vid hans skola vid halvtvå för vidare färd mod Gränby. Där sprang jag in på systemet och köpte lite vin inför morgondagen. Jag ska nämligen på en tjejträff i Uppsala.Vi är åtta (tror jag) tjejer som ska träffas och käka mat  hemma hos Pernilla, min "plastsyster" för att förmodligen, senare gå ut på nån krog. Det ska bli skitkul,lite speciellt, eftersom inte alla känner varann. Vad jag vet så känner jag bara två, Pernilla och hennes kompis Madde, så det ska bli kul.

               
Kruxet är att vi ska repa på söndag kl. 09.30!!!!!!

            
             -Smällar man får ta.....

Mina snälla grannar kom och hälsade på på kvällskvisten, med en dunk vin. Vilka underbara människor! Men vi är sansade och tog bara ett par eller var det kanske tre glas... Jaja gott var det iaf!
Och Sverige förlorade semifinalen i hockey-VM!

Kommentarer
Postat av: LIllebror M

Hälsa syrran, syrran!



Veckans soundtrack: UB 40 Re, red wine...

2009-05-09 @ 02:21:28
Postat av: Annika

Ja eller hur? Syrran ska hälsa till syrran, brorsan!

2009-05-09 @ 09:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0