Jag tvättar hus,trala la la..

Ja då var man i gång då, med det oundvikliga. Jag fick hem målartvättssprutanmojängen idag, och jag kunde inte vänta utan var tvungen att testköra den lite. Jag har tvättat väggen vid min altan och det var faktiskt riktigt roligt. Det blev verkligen rent. Imorgon kväll får jag hem skyliften, och på torsdag är det tänkt att hela huset ska få en dusch.Hoppas att der regnar då, för det är tydligen bättre ju fuktigare det är....

                

Följetongen om min skrivare fortsätter. Idag ringde jag El-giganten för att höra om jag kunde få hämta min skrivare på fredag. Tjejen tog servicenumret och skulle kolla i sin dator....-Oj nu la min server av! Vad konstigt. -Nej det är nån förbannelse som vilar över skrivaren, tänkte jag säga och sa det oxå. -Ett ögonblick, sa hon, jag får låna min kollegas dator....Jo men det står här att skrivaren är utlevererad. -Utlevererad?! Vaddå!? -Ja du kan "nog" hämta den.....
......Ja vad säger man "nog"?....fortsättning följer på fredag.

Klockan närmar sig midnatt nu igen, och jag borde åter igen gå och lägga mig. Men som min syster så klokt uttryckte det: -Man har så mycket att göra, och att tänka på just nu, så det känns som om man har en bikupa i huvudet. Det bara surrar..... Mycket bra beskrivet, och det konstiga är att jag trodde att jag var ensam om att känna så här, men jag har pratat med flera som håller med. Varför är det så? Vad är det för stressad värld vi lever i? Allvarligt talat borde dygnet ha flera timmar, jag hinner inte med hälften av det jag borde just nu.

              

Nej nu har spöktimmen inträtt,dags att ge upp nu annars kommer jag att se ut som ett levande lik imorgon bitti....

                   
Natti natti.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det märkligt! Och man tror hela tiden att man nån gång ska hinna ikapp med allt man borde hinna göra.... Vilket man aldrig gör! Lika bra att lägga ner och börja ta det lite lugnt!

Vad roligt att fixa utsidan på huset! Vad ska det bli för färg, samma?

Ha en jätte skön Långhelg! Jag är ledig- så härligt!

/kram Maggan

2009-05-20 @ 18:25:14
Postat av: Annika

Ja jag kör på samma färg, jag trivs med ett grått hus! Ha det bra du med!

2009-05-20 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0