Elgiganten....vad ska man säga?

Suck! Nu har jag kommit hem från stan. Faktiskt så har jag klarat av alla ärenden som jag räknat ut i förväg och det känns jätteskönt. Så var det det här med den omtalade skrivaren då! Vi hängde på låset till Elgiganten och rusade in till kundtjänst-disken. Samma kille som förra gången, och jag sa samma sak som förra gången.-Jag skulle hämta min skrivare som har varit inlämnad här för reparation! -Okej ett ögonblick. Efter en bra lång stund då inget hände började jag misströsta igen. Då kommer han, utan skrivare!! Åhnej!!!! Vad är det nu då? -Den gick inte att reparera så du får hämta ut en ny, likvärdig. -Men herregud varför sa de inte det sist jag var här? Alltså jag tror på fullaste allvar att de tappat bort min skrivare nånstans......

                    
                     Så här ser den ut...den var iaf 300kr dyrare än den förra får väl se om den funkar!

Jag hann bara vara hemma ett litet tag, så var det dags för hustvätt igen. Nu hade vi bara en vägg kvar så det gick fort. Jag är faktiskt ganska stolt över att jag tvättat hela mitt hus själv. Men det hade inte gått utan Matte som styrde skyliften från marken. Nästa steg är att skrapa väggarna(suck!) det känns inte roligt att tänka på, men jag har inget val."Det som inte dödar, det härdar!"

För att återgå till stan så kan jag tala om att jag köpte present både till min Madde och syrrans Johanna. Det blev även ett par vita caprijeans och en liten handväska till mig själv=)

Ja just ja! jag var till Yrkes och Profilkläder oxå och tryckte vår logga på en t-shirt som var i min storlek....

                     
                     Den här och vita jeans på Örbyhusdan kanske?

Hoppas jag kan somna ikväll, tänkte just på att man kanske skulle ta ett glas vin, då brukar man bli avslappnad. Lite läskigt att man börjar tänka i dom banorna eller hur? Nejdå jag lovar, jag tar bara ett litet glas....kanske...får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0