I'm back!

Jag är tillbaka! Men jag sitter hemma hos min mor och bloggar, för att min internet uppkoppling inte fungerar. Den la av i tisdags och vi har mer eller mindre slitit våra hår i ren förtvivlan. Tusen gånger har jag nog kört Telia support och ibland har det funkat i nån enstaka minut. Iaf fick jag tag på en 'riktig' människa på Telia igår och hon skulle skicka ut en tekniker. Bra! fast det blir nog inte förrän nästa vecka skulle jag tro....

                 
Helgen ser ut att bli lugn, inget planerat och det kan ju vara riktigt skönt. Nu ska jag åka och lämna in veckans V75, så helgen kan ju bli fantastisk, om vi har tur......

Kottan verkar alltmer dräktig, igår kräktes hon ett par gånger, och så är hon lite slöare än vanligt! Spännande!
Nu står min övningskörande son och trampar bredvid, så jag känner mig lite stressad. Vi hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0