Fredag igen...

Det är fredag den 30 januari. Jag är ledig och har det bra!
 
Madde kom hem på visit förra fredagen och åkte tillbaka till Umeå igår! Så roligt att ses! 
 
Jag tog ledigt igår och skjutsade henne till tåget i Gävle. Vi åkte in på förmiddagen och strosade runt på Valbo köpcentrum. 
 
Nu är det lite tomt här hemma men man vänjer sig snart. 
 
Det märks att dagarna blir längre och våren är på väg! Tulpaner och andra lökväxter gör det lite finare inne! Jag hittade dessutom superbilliga gardiner på Rusta...
 
 
 
 
Efter kvällsmiddagen som idag bestod av kyckling i lergryta, gjorde jag en nutella-brownie-kaka...Smarrig som bara den!
 
 
 
Nu är det kväller och Charlie önskar God Natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0