Perfekt!

Perfekt är mitt nya lilla fina halvmånebord! Var först tveksam till färgen, men icke längre....I love it!!
 
 
Passade precis där jag tänkt mig.
 
Pyntade lite, men har hela tiden haft i mitt huvud att jag vill ha en spegel ovanför...
 
 
Så idag blev det en vända till möbelaffär'n....Och vad hängde där då..jo den 
ultimata skitsnygga spegeln....inte mycket att fundera på, om man säger så...
 
 
 
Mysigt med ljus...har jag sagt det förr...?
 
Vovvarna och jag är själva hela helgen, då bägge mina ungdomar och deras far 
är i Åre och åker skidor. Jag får väl försöka baka lite bullar till den blivande 22-åringen...
Ett litet rep blir det imorrn oxå. 
 
Annars då? Jo jag var till naprapaten igår och fick bort en del låsningar i rygg och nacke
som har plågat mig länge, och nu var det snudd på outhärdligt. Trist att ständigt käka värktabletter
för att kunna jobba..men vad ska man göra...Jag kan ju knappast sjukskriva mig.. Nu hoppas jag att 
det släpper för ett tag iaf...
 
Usch, nu tittar jag ut och ser i gatlyktans sken att regnet mer och mer börjar övergå i 
snöslask....BLÅ!! Hoppas det inte ligger kvar..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt med bordet!

2014-03-15 @ 09:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0