Interpool

Igår em åkte Anna och jag in till Uppsala för att möta upp hennes döttrar Matilda och Hanna. Vi gick till Interpool för att käka och spela bljard. Det var verkligen mysigt och roligt! Biljard har jag inte spelat på många år och det märktes...även om jag lyckades få i en och annan boll...haha..
 
Ja...ungdomarna körde den proffsiga varianten...
 
Anna i full koncentration...
 
Jag hade full koll på tv-skärmen bredvid...Här har Leksand precis gjort mål...tyvärr deras enda, som inte räckte till seger... :(
 
Nu slappar jag i soffan ett tag, sen ska jag försöka få ork och lust till att plantera om mina pelargoner..Och sen...sen ska jag ladda för kvällen!!!! Syrran och jag ska nämligen äntligen få åka till Gävle Konserthus och få lyssna till Tomas Di Leva...Konserten som blev inställd i höstas blev framflyttad till ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0