Hes...

Jag har blivit förkyld...och min röst är på väg att försvinna... Tråkigt, jag som hade tänkt träna ikväll. Men det är bara att vila. 
 
Alex och jag hade bestämt igår att vi skulle åka till stan idag, så jag proppade i mig alvedon för att orka. Det gick bra, men jag var tvungen att lägga mig och sova en stund nu på em..
 
Jag hittade iaf det mesta av det jag jag skulle ha i stan...bl.a en ny kratta...en gigantisk:
 
Stolsdynorna kostade endast 19kr...älskar färgen!
Jag orkade inte laga mat idag, så vi köpte med oss lite gott från Sushi of Sweden.
 
Igår var vi ett gäng som åkte till Gävle och gick på "Småstadsliv's" show...
 
Stånk-Tommy 50 år! 
 
Jätteroligt var det,och vår vana trogen, gick vi till Bakfickan först och åt pizza!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0