Lucia

Idag är det den 13 december....Lucia-dagen...och jag har inte sett nån lucia förrän reprisen på tv nu på kvällen, men jag höll på att somna så jag var tvungen att göra nåt annat...
 
Jag åkte med Alex in till stan en snabbis på fm iaf.. Han skulle äta julbord med sitt jobb på kvällen så han stannade kvar när jag drog hem till hundarna.
 
Och imorrn firar vi "Lilla julafton" här hemma hos mig. Då måste man städa, eller måste och måste, man vill ju ha fint.. Så jag har gnott på mellan lite paus för hockey och mat. Gjorde även smörgåstårtan som jag ska bjuda på!
 
 
Igår hade jag en del ärenden till Tierp. Skulle bl.a hämta ut min beställning på Bolaget:
 
Dragon Blood....en eldig sak...
 
Jag var oxå in en snabbis på Kretsloppet och hittade en liten söt lykta för 5kr...Lite trasig, men med lite superlim fixade det sig!
 
Den är väldigt liten o söt,det är ett vanligt värmeljus i...
 
Nej fy vad jag är trött nu, lika bra att gå och knyta sig så man är pigg imorrn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0