TGIF...

Äntligen fredag, och ledig dag! Min förkylning hänger envist kvar och jag har ingen ork alls. Fick rusa upp i natt och hälla i mig Coccillana, för jag fick ett hostanfall så jag kväljde... men efter den dosen morfin, sov jag skapligt.
 
Dagen har varit seg och jag har bara småpysslat lite hemma, men på em kom Alex hem och undrade om vi inte kunde åka in till stan, för han skulle köpa en skrivare. Så jag följde med och fick med mig en Mocca Master hem!
Äntligen, som jag har trånat efter en sådan. Ända sen jag var till Madde o Kristoffer har jag velat ha en egen. Kristoffer bjöd nämligen mig på världens godaste kaffe, och hävdade  att det var bryggarens förtjänst! Den brygger i så hög temperatur att kaffets arom kommer fram extra bra!
 
Snabb är den oxå :)
 
En ny matta till rummet, från Rusta...
 
Jag skulle egentligen ha varit in till Flustret ikväll, för att lyssna på Bulldog och Playboys, men jag orkar inte ens tänka tanken på att åka in... Snorar och snörvlar i soffan ist. och kollar på fotbollen... 
 
Det blir fort mörkt om kvällarna nu, då tänder jag massor med ljus!
 
 
Nu återstår att se om jag orkar vara med och spela i den årliga brännbolls-turneringen imorrn.... 
 
Och Charlie, Lagotton, då? Jo han var världens gosigaste... Vi ska ses snart igen, och då ska Lovis få följa med och bekanta sig med honom, sen får vi se... Det var tydligen inte bara jag som var intresserad av honom ,men det känns som jag ligger rätt bra till :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0