Morgonlek!

Det har liksom blivit en ritual nu...efter varje promenad när vi efter lite "sitt-träning" tar av kopplen, så ska det lekas o busas. Det är så himla kul att se, och att få se Lovis ha så kul, är underbart! Tack Charlie, för att du förgyller vår tillvaro!
 
 
 
 
 
Kan också meddela att nu sover Charlie lugnt om nätterna. I sin korg eller på golvet nedanför min säng. Inte ett pip eller gnäll har jag hört och han ligger där tills jag kliver upp. Han bryr sig inte ens om att Alex stökar runt innan han åker till jobbet! Inget större bus har inträffat. Han har väl bitit "ihjäl" nåt gosedjur, som Lovis av nån anledning skonat... Igår när jag skulle plocka upp bajs, stod jag en stund och funderade på vad han i hela friden hade stoppat i sig...nåt mönstrat jag inte kände igen. När jag kom hem såg jag att det saknades två fenor på delfinen han fick med sig från förra hemmet. Haha...under nästa promenad kom nästa fena :))
 
Ja ja, det är väl tur att det kommer ut den naturliga vägen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0