I'm back...

 
 
Jaha, så var man tillbaka i Sverige då... med världens dunderförkylning dessutom!
Men shit, vad bra vi har haft det. Långt, långt över mina förväntningar! Hotellet var nog bland det bästa jag bott på, och vädret var kanon. I varmaste laget kanske men man acklimatiserade sig efter ett par dar. En dag fick jag ett sms från Ving som varnade för värmen... 47 gader förväntades det bli...och det var det säkert...
 
 
Flygresan gick bra, tog ca 3 1/2 timme.
 
Hettan var obeskrivlig i väntan på transfern, en trevlig busschaufför bjöd in oss i skuggan :)
 
Utsikten från vår terass.
 
Poolområdet...en av två pooler!
 
Och Alex ville inte vara med på bild...
 
Det var så fint, vårat hotell.
 
 
 
 
 
 Vi hade ju "All-in-clusive" så all mat o dryck ingick. Helt suveränt, vilken fantastisk mat vi åt. Olika buffeér varje dag. Vi orkade aldrig pallra oss hem från stranden vid lunch, men då var det bara att gå till snacks-baren på em och ta en hamburgare eller en pizza t.ex...
 
En kall Efes satt fint i värmen.
 
Efter kvällshoppingen var det gott med en paraplydrink!
 
Kvällshoppingen ja, det var ju ett kapitel för sig... Ett slags spel som skulle spelas vid varje affär, med prutning...och allmänt tjafs..men det verkar ju vara så dom vill ha det...
 
Första dagen, innan vi gick till stranden bokade vi in oss på Hamam, superskönt, och vi blev rejält skrubbade och intvålade!
Sen var vi redo för beachen...
 
 
 
 
Härliga vågor i havet som säkert var 32-33 grader varmt!
 
 
 
 
 
Snygg dotter jag har va?
 
 
Nya melondekorationer varje dag.....vilket jobb!
 
 
 
 
 
Som sagt, det blir svårt att toppa den här resan...skulle gärna åka tillbaka nångång. 
 
Nu ska jag kurera mig och jobba resten av em, för sen ikväll ska jag åka till Vallentuna och träffa en kille...en liten två-årig Lagotto-kille, som heter Charlie och han behöver ett nytt hem, och jag hoppas att det blir mitt!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0