Höstpyssel

Nu är sommaren undanstädad....det är bara att acceptera... Fast jag tycker på nåt sätt att det är skönt. Skönt att lägga den här sommaren bakom mig. Glömma och gå vidare.
 
Jag vaknade halvsju imorse och insåg att det var strömlöst. Efter ett tag kom strömmen tillbaka för att försvinna igen...Ja ja vid åtta var det fixat.
 
Alex har åkt till Hofors på rally, och jag fortsatte min städning ute på altanen.
 
 
Lite mer "höst" i krukor och lådor nu.
 
 
 
 
 
I rabatten som Gud glömde...eller..ja jag har inte gjort nåt åt den i år, förutom att gräva om den fylla på jord och flytta dit två gamla pioner, där har växtligheten spirat minsann... Mest ogräs, men titta vad jag hittade där idag:
 
Fel årstid och fel rabatt, men ändå söt!
 
 
Vovvarna trivs ute...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0