Charlie gör sig hemmastadd!



Jag kom på att jag hade en aktiveringsboll som man stoppar godis eller dylikt i.Den tyckte Charlie om...
Första natten här hemma var lite orolig. Charie hade svårt att komma till ro,till slut tror jag att han la sig nere i hallen. Halvsex imorse, när Alex var uppe och grejade, hörde jag att Charlie gnällde. Jag klev upp och släppte ut bägge hundarna. De kissade och sen helt oväntat började de leka med varann....?!Riktigt kul att se. Sen efter morgonpromenaden vid åtta fick han sig en avhyvling av Lovis, och när jag åt lunch vid ett-tiden fick han sig en omgång till... Hmm...hur ska detta gå? tänkte jag, men jag jobbade på em och det verkade lugnt uppe.
Nu på kvällen efter middagen gick jag en skaplig promenad i höstvädret. När vi kom hem fick de springa lösa på gräsmattan, och då lekte de som sjutton!!


Väldigt mörkt, men man ser Lovis iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0