Trötter!

Herregud vad seg jag varit idag! Men vad kul vi hade igår. Det var ju nämligen så att det vankades en överraskningfest för Pernillas man Tomas, som har fyllt jämnt! Mycket hysch-hysch och smusslande, blev till slut en fantastiskt rolig tillställning. God mat och dryck och trevliga människor.Melodi-kryss och musik-quiz och sen lite dans på det....kvällen blev verkligen lyckad! Det verkar som om huvudpersonen oxå tyckte det. Jag gjorde sällskap med syrran och Matte, och vi tog en taxi ner till stationen för hemfärd strax efter midnatt.
 
Inte ett enda kort tog jag heller....synd....
 
Jaja, vi fick en timme extra inatt, men det förstår ju inte hundarna...eller min kropp, som vaknade i sjutiden...Så därför har soffan varit min bästa vän idag. Efter lite hämtmat gick jag iaf ut på en uppfriskande promenad, men tog en liten tupplur när jag kom hem...
 
Nu är det bara att ladda för en ny jobbarvecka

Kommentarer
Postat av: Tomas

Tack Fur alle!

2013-10-27 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0