Slappardag!

Lördag,åh vad härligt! Ingen klocka som ringer, inga måsten. Men såklart tänker ju inte hundarna så... Men det är ju ganska mysigt att gå en promenad tidigt en lördagsmorgon med,när solen skiner och frosten ligger vit på marken. Sen gör man frukost och njuter den framför nyhetsmorgon på tv:n.
 
Jag har verkligen inte gjort många knop idag. Jag tog en sväng ner till Ica mitt på dan, för jag blev så sugen på att laga kalops till middag. Ett riktigt långkok blev det, Jag tänkte invänta Alex, som är på nåt rally, men han har inte kommit ännu och jag blev så hungrig att jag åt själv alldeles nyss. Då hade grytan puttrat i tre timmar! Mums!
 
 
Nu har mörkret börjat sänka sig och jag börjar tända några av alla ljus o lyktor jag har. Det är ett krävande jobb, haha, för jag har ju inte bara en...
 
 
 
 
Man kan aldrig få för många...
 
Nu ska jag fortsätta med det jag började med förut...nämligen ingenting!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0