I-landsproblem...

Vad jobbigt det är, när man inte har nåt att ha på fötterna på kvällens fest..eller...?
 
 
För att inte tala om vilka kläder ska jag ha på mig? Har ju verkligen ingenting i min garderob... Fast den går knappt att stänga...vete sjutton hur det hänger ihop? 
 
Iaf hade syrran och jag en helmysig em i stan igår. Vi startade med ett glas rött och lite choklad här hemma. Sen tog vi tåget och gick direkt till våran favorit china-restaurang. Mums! Lite shopping på det och sen en liten vinpaus på Magnussons. Mera shopping för att avsluta med en Irish coffee  på Stationen. Myspys, som vi måste göra om till jul bestämde vi!
 
 
Nu ska jag fortsätta rota i min garderob....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0