Doftljus

Ingen har väl undgått att jag gillar ljus och ljuslyktor. Finns väl ingen högre mysfaktor än levande ljus. När jag var på Ica härom kvällen hittade jag detta lilla fina doftljus. Äpple och kanel är doften, och det passar verkligen till jul, även om mitt står framme redan.
 
 
Det fanns ett blå-lila oxå, som doftade Black Berry...Får nog köpa det med...;)
 
Idag är jag ledig, har varit ute med hundarna en timme på morgonen. Vi träffade några kompisar, så  det var sex hundar som fick springa fritt och busa med varann. Så himla härligt när det funkar och alla har roligt...även om Lovis är äldst och har lite sjå att visa vem som bestämmer för vissa busiga småpojkar ;)
 
Hade planerat att gå ut och plocka lite mossa på dan, men nu har det mulnat på, och det ser inget vidare ut.. Ska dammsuga klart så får jag se om det blir nån skogspromenad senare... Mossan lär ju ligga kvar...haha...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0