Påskdagen

Solen fortsätter att skina! 
 
Jag vaknade med lätt värk igen, men gick upp och tog en dusch och alvedon. Ringde syrran och frågade om vi inte kunde åka till Fullerö och kolla lite. Jag fick nämligen ett presentkort därifrån när jag fyllde år. Det ville hon och Johanna med. 
 
De har så otroligt mycket fint där, så man får gå några varv i butiken för att inte missa nåt!
Jag hittade såklart en ljuslykta och några riktigt fina, vita ljusstakar....jag som inte har några.....
 
 
 
Älskar solljuset....
 
Några penséer fick oxå följa med hem.
 
 
Presenkortet räckte sånär som på 29kr... helt okej :))
 
Nu blir det en lugn em o kväll. Alex är på bilsportsmässan i Jönköping o kommer hem imorrn, så soffan får bli min vän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0