Ok, ett nytt försök...

Jag blir så less på windows8 eller min nya dator eller vad det nu är... Bilderna hamnar på fel ledd i bloggen hur jag än beter mig....suck...
 
Det enda som funkar är när jag gör ett collage, då går det att få de hur jag vill.
 
Iaf har jag landat i Grebbestad, kom hit igår eftermiddag. Skillnaden mot mina förra resor var att jag hade sällskap i bilen till Åmål. En dam som jag har som kund, har en syster i Åmål, som hon gärna ville hälsa på nån gång, och det passar ju utmärkt att samåka eftersom jag ändå passerar där på min väg!
 
Idag var det strålande väder och jag tog en timmes promenad ner till havet:
 
 
På väg ner mot vattnet, det var några minusgrader, men nästan så man tyckte att solen värmde!
 
 
 
 
Nu har vi precis inmundigat lite färska räkor och en laxbakelse...mumsfillibabba!! Och lite kallt vitt vin!
 
Gött mos!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0