Ajaj!

 
Min rygg är inte vad den borde vara...så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och beställt tid hos en naprapat!
Riktigt surt, då jag äntligen kommit igång med min träning på allvar. Mellan Bodypump-passen har jag precis börjat träna hemma med en tränings-dvd! Men jag tänker avvakta tills jag fått ett utlåtande av naprapaten, så jag inte förvärrar nåt...
 
 
I fredags åkte jag till Gävle Bro och hämtade Madde, som kom med "Härjedalingen" från Funäs! Vi ägnade hela em åt shopping inne i Gävle. 
 
Jag handlade inte så mycket som Madde, men en del fynd gjorde jag iaf... som den här sittpuffen från Rusta som det var halva priset på! Nu ska den gamla skabbiga saccosäcken ut och hundarna får en ny fräsch liggplats att slåss om.....
 
 
 
 
En fin kruka/urna fick oxå följa med hem.
 
 
 Ja vi hade en mysig eftermiddag... 
 
Helgen har gått otroligt fort. Var ner till Gullan's och lyssnade på ett band i lördags. Det var ju meningen att vi skulle lira, men det strulade till sig och vi var tvungna att lämna återbud...Skittråkigt....men men... Jag hade roligt i glada vänners sällskap! Det var en salig blandning med folk där i alla åldrar. Madde och hennes polare var oxå där. Kul!
 
Söndagen blev seg med ryggsmärtor... 
 
Och nu har Madde redan åkt tillbaka till Ramis för att jobba. Vi kommer att åka upp om några veckor. Ska bli så kul att åka skidor, bara ryggen blir bättre....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0