Fredag 1 februari

Imorse vaknade jag som vanligt med kramp i ryggen...jaja...jag kan väl inte räkna med att bli smärtfri efter en dag.
 
Det har varit strålande solsken och vårkänslorna finns nog nånstans... Syrran kom hit på fm och vi tog en härlig promenad med hundarna. Sen åkte vi till Emmaus och kikade lite. Inte klokt vad med skräp och fula saker det finns... Spana in denna motionscykel:
 
Jag diggar styret :)
 
Jag köpte bara en liten grej som jag ska ge till Madde när vi åker upp till Ramis. Men den kan ju inte visa här nu!
 
Em har jag ägnat åt att stryka och byta gardiner i vardagsrummet. Omväxling förnöjer, men herregud vad dammigt jag har inne, det såg man verkligen när solen sken! 
 
Imorrn fortsätter nog städandet och bakandet inför fikafrämmandet på söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0