19 Februari

Jaha, vad ska man skriva nu då? Här händer ju inget...jobba, äta, sova...så känns det just nu. Plus att jag är sjukligt trött hela tiden, jämt. Orkar knappt stiga upp om mornarna, håller på att somna varje lunch och efter jobbet är jag snudd på medvetslös....Vad är det för fel? Brist på sol o värme kanske? Jag är iaf rejält trött på snö och kyla!
 
Kom på när jag tvingade mig ut med hundarna för en stund sen, att jag lämnade blod förra veckan, och skulle jag lida av nåt allvarligt får man ju verkligen hoppas att de ser det på blodet... Fast det kanske bara är den berömda latmasken jag drabbats av...
 
 
 
                      
 
Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0