Tjaba!

Dagarna rinner iväg....och blir längre och längre, men kylan består... Snacka om lång och seg vinter...
 
Jag packade iaf in hundarna och mig i bilen i torsdags em och styrde kosan mot Grebbestad!
 
Vaknade på fredagen och tog en promenad i solskenet...
 
 
 
Jag åkte ner till fiskaffär'n och köpte färska räkor och varsin laxbakelse...mums... Lite lätt lunch när Thomas kom från jobbet! Till räkorna premiärdrack jag årets första rosévin, väldans gott!
 
På lördagen tvättade vi och damsög våra bilar.Sen hade vi tänkt grilla, men fick tips om en helgbuffé på Nautic som lockade ännu mer. Så skönt att slippa laga mat ibland....
 
Förrätten: En västkusttoast... Varmrätten var filé mignon black&white... Gött värre!
 
Jag var tvungen att åka hem på söndagen och under resan sa mamma att det snöade hemma...
Jag hade kanonfint väder och torra vägar ända till Uppsala....där började eländet... Min fina nytvättade bil hamnade i världens snöslask...
 
 
Jaja inget att göra åt. De lovar varmare väder till helgen.... Får väl spola av bilen igen då...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0