Revisor

Ja igår for jag till Gävle med min syster. Lämnade min bokföringspärm och deklarationen på revisionsfirman. Därefter bestämde vi oss för att åka till Valbo. Vi började med ett besök på Owe's Lagerköp. Jag hittade lite smått och gott där...en korg som jag ska ha blommor i, bl.a
 
Köpte även en liten låda att ha nycklar i...perfekt då jag o Alex slänger de lite här och var på bänkar o skåp...
 
 
Vi åkte till Valbo Köpcentrum sen, och shoppade lite till...
 
En t-shirt från Lindex, jätteskön, blir bra att jobba i.
 
En något otydlig bild...men iaf oversizetröja från Kappahl.
 
Har kollat ett tag efter nån sorts trälåda att ha under min "köksö".. och nu fann jag den..
 
En fransk äppellåda.
 
Jag köpte penseér som jag planterade i min nya korg, fick två över och de fick plats i varsin konservburk!
 
 
Idag vaknade jag och såg att solen sken. Efter en slapp morgon tog jag mig i kragen och gick ut och krattade.. Det var ju inte främst löv som skulle bort, utan hundskit...fy sjutton vad de har bökat ur sig under vintern...haha..
 
Krokusarna börjar kika fram...
 
Det var riktigt varmt när man satt i lä.
 
Nu ska jag ta och städa inomhus, det bär lite emot i det fina vädret, men är tyvärr nödvändigt. Bra musik på hög volym lättar upp :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0