Long time, no see....

 
Gokväll! Det var ett tag sen jag skrev, men jag lever och mår bra.
 
Jag jobbar och står i på dagarna och tränar ibland på kvällarna. den här veckan har jag tränat fyra kvällar i rad, så tiden räcker inte till så mycket annat....
 
Änligen börjar vårvindarna tina upp snön, och idag spöregnade ordentligt. De årliga översvämningarna slår nästan rekord tror jag. Jag tog hundarna på en kvällspromenad längs ån....och den har blivit en sjö....
 
 
Så här såg det ut härom dan...
 
...Och ikväll såg det ut såhär...
 
 
Tur man bor på en kulle!
 
Imorrn tar jag med min syster och far till Gävle. Jag måste till min revisor med papper inför deklarationen, och vi passar då på att shoppa lite...kanske..
 
Min moster var så gullig och kom med en rosbukett till mig igår..
 
Underbara färger!
 
Nej om man skulle ta och knyta sig kanske..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0