Helg igen!

Igår fredag, åkte Madde och jag till Valbo. Vi började vid Owe's och fortsatte vid köpcentret.
 
     
Många fina grejer, men jag handlade mest småsaker...
 
Vi käkade varsin räkmacka på Ikea innan vi åkte hem till vovvarna igen!
 
Madde stannande kvar över natten och tänkte ta tåget till Uppsala idag på em. Kruxet var att hon skulle låna med sig min symaskin...Jag föreslog då att vi kunde ju ta bilen in och käka på China River! Alex hakade på, så det blev en mysig eftermiddag för mig och mina barn! 
 
     
Jag beställde en kopp kaffe på maten och fick in NIO sockerbitar....? 
 
De delade oxå ut "lyckokakor" till gästerna:     
 
 
Vi sa hejdå till Madde vid lägenheten och stannade till vid Kvantum för att handla lite mjölk o sånt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0