Veckan som gått...

Oj vad den här veckan har gått fort! Iofs är det ju bara torsdag än, men för mig är arbetsveckan slut och jag slappar i soffan framför Kockarnas kamp!
 
I måndags efter jobbet åkte jag och tränade bodypump...jätteskönt, vilken energi man får, måndagskvällar som brukar vara så sega...
 
     
 
 
I tisdags blev det stressigt..direkt efter jobbet kastade jag mig i bilen och åkte till Film där blodbussen stod. Lämnade mitt blod, träffade syrran och Matte där och vi tog en fika i klubbhuset efteråt! Nu när jag skriver detta kommer jag på att jag inte käkat en enda järntablett sen blodgivningen...hmm måste ta en nu på en gång!! Jag glömmer jämt att ta dem..,otroligt att mitt blodvärde är så bra som det är...måste bero på all broccoli jag proppar i mig :)
 
Idag på fm hade jag inte bokat in några kunder, jo en, en riktigt långhårig en...
 
     
Inte glad på matte nu....
 
Det var en pärs men Madde var hemma och vi fick försöka hjälpas åt. När hon var färdig fick hon gå ner i duschen. Sen sprang hon och gömde sig under Alex säng!
 
 
Efter ett tag kom hon ner och var lite frusen, så hon fick en pläd att värma sig med.
 
Stackars mig......
 
Imorrn är jag ledig och har inget speciellt planerat förutom bodypumpen på em då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0