Kustvägen...

Jag åkte som sagt till Grebbestad i torsdags. Tog det lugnt på vägen dit och mötte upp Thomas på Ica i Tanum strax efter halvsex. Vi var hungriga, men ingen av oss var sugen på att laga mat, så det blev varsin plocksallad!
 
Thomas stack till jobbet vid sextiden på fredagsmorgonen, och jag kunde kura ner mig sängen och sova ut. Efter lite frukost till nyhetsmorgon, tog jag mig en tur till Sportshopen. Hade ju i uppdrag av Madde att köpa ett par skidbyxor, som hon kollade på sist hon var där...Tyvärr fanns inte hennes strl kvar så jag åkte därifrån tomhänt :(
 
Det blev en sväng in på fiskaffär'n, där jag köpte laxbakelser och rökta makrillar. Tillsammans med romsås och kokt potatis var midda'n räddad!
 
     
 
Det blev en mysig och lugn hemmakväll.
 
Lördagen bjöd på lika strålande väder som fredagen, och vi beslutade att ta en biltur längs med kusten ner mot Smögen! Få se om jag kommer ihåg alla mysiga små orter vi passerade.... Fjällbacka, Hamburgsund, Bovallstrand, Hunnebostrand, Kungshamn och Smögen. Alla lika fina och mysiga på sitt sätt!
 
     
 
 
 
 
 
 
På kvällen gick vi ner till Donalda och tog en drink och träffade en massa trevliga människor...
 
 
Solen sken även på söndagen och vi tog en cykeltur. Sen blev det mest soffhäng och klockan var 05.30 när jag klev upp på måndagsmorgonen och startade min hemfärd. Kom hem nästan samtidigt som mina hundar, som mamma hade sett efter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0