Grebbestad

I torsdags åkta jag ner till Grebbestad. Körningen gick bra, det var milt och vackert väder hela vägen. Bra med tanke på att jag har sommardäcken på än!
 
     
 
 
Jag började fredagen med en joggingtur, sen åkte jag bort till Sportshopen för att kolla efter skidbyxor till Madde. Hittade ett par snygga och framförallt billiga som jag köpte, men storleken var väl inte helt rätt, så vi får se om hon behåller dom!
 
På kvällen när Thomas kom från jobbet, hade jag gjort renskavsgryta till middag.Tillsammans med västerbottenspuré och ett lite finare rödvin till, så smakade det ljuvligt!
 
 
Det var lite gråmulet på lördagen, så vi beslöt att åka till Torp's köpcentrum, utanför Uddevalla. Jag behövde köpa lite grejer till min bil, olja och filter och sånt, för den ska servas...förhoppningsvis snart...av min son...
 
Senare mot kvällen knallade vi över till Bosse och Camilla, som hade en spontanfest,med dricka och Bullens pilsnerkorv!
 
     
 
 
Vi var inte alltför trötta dan efter, och vädret var underbart, så vi gick en långpromenad....
 
 
 
 
 
Ja, och som vanligt går helgerna alldeles för fort, och jag satte mig i bilen kvart över sex på måndagsmorgonen och körde de 50 milen hem igen....
 
Kan ju glatt meddela att vi fick till ett rep med vårt band nu ikväll....vi har ju en spelning på lördag, så det var hög tid att träffas. Vi ska t.o.m försöka oss på en ny låt...orepat...hmm....
 
 
Herregud, klockan är halvett...på natten...jag måste sova...Natti natti!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0